czwartek, 14 maja 2020

JESTEM Z WAS DUMNA!

Kochani Uczniowie!
Chciałabym Wam bardzo podziękować za dotychczasowy trud, wysiłek, pracę i starania jakie wkładacie w zdalną edukację. Wiem, że jest Wam ciężko, a mimo wszystko nie poddajecie się w tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji i ciężko pracujecie, by doskonalić swoje umiejętności i wiedzę. Chcę byście wiedzieli, że bardzo cenię sobie Wasze zaangażowanie i jestem z Was bardzo dumna, że tak świetnie sobie radzicie. Dla mnie jesteście Mistrzami! Ambitni, mądrzy, inteligentni i waleczni. Nie mogłam wymarzyć sobie lepszej klasy. Pamiętajcie, że całym sercem jestem z Wami💓.
Ogromne podziękowania należą się także Waszym rodzicom, bez których edukacja domowa nie byłaby możliwa i tak efektowna.
Dziękuję!
Każdemu z Was należy się ten dyplom. W tej chwili mogę go ofiarować tylko zdalnie, ale gdy się tylko zobaczymy wręczę Wam je osobiście.
Jeszcze raz bardzo dziękuję. Oby tak dalej i pamiętajcie - nigdy się nie poddawajcie!💪







































19 komentarzy:

  1. BARDZO PANI DZIĘKUJE , BYŁAM BARDZO ZASKOCZONA .A CZY DZISIAJ PANI ZADA NAM LEKCJE ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Lekcja jest w poprzednim poście zatytułowana "SPORT TO ZDROWIE - MATEMATYKA" :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękujemy proszę Pani (całą klasą). Super Pani to wymyśliła.Kochamy Panią

    OdpowiedzUsuń
  3. Super niespodzianka .Dziękuję za dyplom . Krzysiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam bardzo się ucieszylam kiedy mama powiedziała że otrzymałam dyplom,bardzo dziękuję pozdrawiam Alicja🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIEŃ DOBRY PANI BARDZO SIĘ UCIESZYŁAM <3,MAM PYTANIE BĘDZIEMY MIEĆ DZISIAJ ZOOMA?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry, kiedy przeczytałam to co Pani do nas napisała to bardzo się ucieszyłam. Dziękuję za dyplom :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry. Bardzo Pani dziękuję za tak miłe słowa i ogromną wiarę w Nas. Jest Pani wspaniała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za dyplom. Miła niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  12. DZIĘKUJE ZA DYPLOM ORAZ ZA MIŁE SŁOWA. DZIĘKUJE RÓWNIEŻ ZA CIERPLIWOŚĆ I POMOC W NAUCE.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam dziękuję za dyplom😊

    OdpowiedzUsuń

Joanna Papuzińska "Asiunia"

  Link do książki w pdf Powyżej znajduje się link do książki Joanny Papuzińskiej w formacie pdf należy kliknąć w link, a strona przekieruje ...