piątek, 27 marca 2020

WSPOMINKI... :)

Ej, Bąbelki!

   Wiecie, że jesteśmy już razem prawie 3 lata? :) Z tej tęsknoty za Wami, przeglądałam ostatnio swoją galerię w telefonie. Mamy mnóstwo zdjęć...
   Pamiętacie czasy zerówki? Spędzaliśmy dużo czasu, robiąc kreatywne prace plastyczne. Patrzcie co znalazłam :)



    Tylko "dzieciaki bystrzaki" potrafią zrobić trójwymiarowe dinozaury mając temat "Śladami przeszłości". Prawdę mówiąc jesteście chyba jedyną klasą w szkole, która to zrobiła :)
    
    A to jeszcze nie wszystko. Układ Słoneczny ? Dla klasy 0 A, nie stanowiło to problemu...
    Co ja tam jeszcze znalazłam ? Aaaa... no tak. Temat "oznaki wiosny". Może przebiśniegi z płatków kosmetycznych ? :)
      Ale przecież my nadal jesteśmy kreatywni, choć mamy dużo mniej czasu niż wtedy. Pamiętacie nasze planety tworzone z balonów, kleju i papieru? :)

   Widzicie jacy jesteście zdolni i wspaniali ? :)
   
    Pamiętacie jak w zeróweczce przygotowywaliśmy się do dnia Babci i Dziadka? Ciężko pracowaliśmy żeby dać z siebie wszystko i sprawić naszym Dziadkom i Babciom przyjemność. Wspólnie ułożyliśmy taniec. Zaraz, Zaraz.... Jak to szło ? Wymarzona ? :D
   Zobaczcie co znalazłam. Jakie z Was słodkie, małe bąble... :)
      U nas zawsze było wesoło. Każdego dnia mnóstwo uśmiechu :)
   Zdjęcie z cyklu "Pani możemy do łazienki, plisss" :D


   Nasze spacery nad Okrę :)
   Zosia, moja osobista tablica informacyjna :D :*
    "Głupkowanie" podczas przerw :D :)


    
    Pamiętacie Nasze wyjścia? 
To chyba pierwszy dzień wiosny w zerówce i I klasie :)








 
     Wizyta w Nadleśnictwie w Drawsku Pomorskim :)







      W Straży Pożarnej... Ostały się niestety tylko dwa zdjęcia :(

    I te nasze wycieczki :) W Pomeranii tak dobrze się bawiliśmy, że byliśmy w niej dwa razy ! :)


     Mnie też wrzucili w kulki ;)











 Po namowie Zuzi też się wybrałam na łabędzie :D







 Żeby nie było, że Pani się wykpiła.... Jak dzieci mówią do tunelu to do tunelu... :D hymm... ciekawa jestem czy Wy także mieliście tyle siniaków na kolanach co ja i Pani Mariolka :D








 Zmęczony Dominik stwierdza, że czas na selfie :)




   Teraz przenosimy się na Dziki Zachód :D













     Z Dzikiego Zachodu przenosimy się do... PAPUGARNI :)
Z tej wycieczki to najbardziej pamiętam Monię i jej walkę z papugami, które bardzo, ale to baaaardzooo mocno ją polubiły i jej włosy :D








 Kocham te zdjęcia, Monia :)
Warkocz się popsuł, ale Monia zadowolona :)




















     No to teraz Muzeum Techniki i Komunikacji w Szczecinie :)



























"Maciek" spóźnił się na tramwaj :D





































     


 A tak wracamy z wycieczki :) choć nie wszyscy, bo jednak większość z Nas preferuje "wesoły autobus" :D

       To nie koniec wspomnień. Mam jeszcze zdjęcia z Mikołajem :)





































 Nasza pierwsza wigilia klasowa :)

Dzielimy się opłatkiem :)





    I nasz ostatni spacer :)














      Przyszła wiosna, więc nasze dekoracje zimowe z okien zostały ściągnięte. Ale nie martwcie się... po powrocie do szkoły czeka na was nowa. Tym razem wycięłam jaskółki i tulipany :)
       Mam nadzieję, że miło powspominacie wspólne chwile :)
                               Tęsknię za Wami, buziaki Kochani :*
                                         Wasza Pani Aga :)

19 komentarzy:

  1. oooooooooooooooooooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  2. łłłłłłłeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wspomnienia. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne. Ja też tęsknię.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale super wspomnienia. Buziaki dla wszystkich :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłe wspomnienia super Was wszystkich zobaczysz 🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Joanna Papuzińska "Asiunia"

  Link do książki w pdf Powyżej znajduje się link do książki Joanny Papuzińskiej w formacie pdf należy kliknąć w link, a strona przekieruje ...